Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

En liten uppdatering kanske är på sin plats?

Av Karin - 21 januari 2010 17:58

Jag har verkligen inte haft lust att blogga, grymt bristande motivation.


Det är så mycket som händer just nu, eller mycket som ska hända som man går och tänker på, funderar över och får ångest av. Har bara hintat vissa saker tidigare (mest på facebook) och känner nog inte att det är dags att "lägga alla kort på bordet" än heller..


Det är i alla fall visning av huset nu i helgen, hoppas hoppas att nån vill köpa för en bra summa! Dock kommer våra planer om en flytt till/runt Östersund inte bli av, i alla fall inte nu. Andreas har inte hittat något jobb, vilket är den största anledningen till att vi blir kvar här nere. Har idag varit iväg och kollat på hyresradhus i "min gamla by", känndes helt okej så det är nog där vi hamnar om huset nu blir sålt.

Sen hoppas vi börja spana och fundera om var vi ska bo igen i höst om inte annat.


Ska antagligen börja jobba i början på mars, det är mest det jag har ångest över just nu, vaknar om nätterna och ligger och tänker. Usch.

Så det är husförsäljning, jobb, flytt, dagisbyte, våra födelsedagar (A fyller ju 30...), plugg MED MERA som upptar mina tankar just nu, men hoppas komma stark ur all denna röra så småningom!

 
 
Rosita

Rosita

21 januari 2010 20:02

Här kommer en stärkande kram!! Håller tummarna för att allt går enkelt o smidigt till för er!!
/Rosita

http://tant-zita.dagboksblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 2 juli 2010 22:55

Måste prova, inte så hajj på mobil-data grejjs...

Av Karin - 16 april 2010 13:32

Är du redo att bli förälder - testa följande saker först för att se om du klarar föräldraskapet: 1. Kvinnor: För att förbereda dig själv på moderskapet gör följande:ta på dig en morgonrock och knyt fast en tung säck bönor på magen. Låt den sitta kva...

Av Karin - 3 mars 2010 18:01

Jag är kvar, har inte lagt bloggen på hyllan igen, redan :P     Men har suttit både dagar och kvällar med en inlämningsuppgift i bokföring, lämnade äntligen in den idag. Har haft tur ändå, för detta är Andreas morgonvecka, så han har kunnat häm...

Av Karin - 25 februari 2010 21:12

Nu får det räcka för ikväll, 4 inlägg är väl inte fy skam?! Ska försöka uppdatera oftare, finns mer jag behöver skriva om, för det är ganska skönt att skriva av sig lite ibland! ...

Av Karin - 25 februari 2010 20:36

Jag har förut valt att inte nämna att jag är gravid i bloggen, men för 2 veckor sen va vi på ultraljud, jag har nu hunnit passera halvvägs och ja det är ju inget att försöka dölja längre direkt ;).   Man väntar och väntar på att få åka på det där...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards