Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Slut på 2009

Av Karin - 31 december 2009 13:19

Årets sista dag, vad ska alla göra i kväll?



Här blir det lugnt kan jag lova, håller på och packar/provar vinterkläder för fullt. Om allt går enligt planerna så åker vi hemifrån tiiiiidigt i morgon bitti, så vi kommer nog sova förbi tolvslaget om det går. Vill hinna åka så många timmat som möjligt medan Nathalie sover så det är lugnt i bilen ;). Cirka 70 mil ska vi åka, så det lär ju ta ett tag med alla hala vägar som är nu.


Har lånat mammas mobila-internet, så kanske jag slänger upp nåt blogginlägg när vi är uppe hos brorsan, får se vad man hinner med..





Ser så mycket fram emot 2010, har så många planer och saker som ska hända ska bli så kul!!!



GOTT NYTT ÅR på er alla mina kära vänner!!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 2 juli 2010 22:55

Måste prova, inte så hajj på mobil-data grejjs...

Av Karin - 16 april 2010 13:32

Är du redo att bli förälder - testa följande saker först för att se om du klarar föräldraskapet: 1. Kvinnor: För att förbereda dig själv på moderskapet gör följande:ta på dig en morgonrock och knyt fast en tung säck bönor på magen. Låt den sitta kva...

Av Karin - 3 mars 2010 18:01

Jag är kvar, har inte lagt bloggen på hyllan igen, redan :P     Men har suttit både dagar och kvällar med en inlämningsuppgift i bokföring, lämnade äntligen in den idag. Har haft tur ändå, för detta är Andreas morgonvecka, så han har kunnat häm...

Av Karin - 25 februari 2010 21:12

Nu får det räcka för ikväll, 4 inlägg är väl inte fy skam?! Ska försöka uppdatera oftare, finns mer jag behöver skriva om, för det är ganska skönt att skriva av sig lite ibland! ...

Av Karin - 25 februari 2010 20:36

Jag har förut valt att inte nämna att jag är gravid i bloggen, men för 2 veckor sen va vi på ultraljud, jag har nu hunnit passera halvvägs och ja det är ju inget att försöka dölja längre direkt ;).   Man väntar och väntar på att få åka på det där...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards