Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Fortsatt sjukt

Av Karin - 23 december 2009 11:09

Natten var ganska lugn efter kräkset som kom, massa hosta men hon sov skapligt i alla fall. Vaknade i morse och var pigg en liten stund, blev så glad och tänkte återigen att nu går det åt rätt håll.

Skulle precis gå ner och äta frukost så börjar Kasper kräkas, Massor.. Jag kännde bara att jag oooooorkar inte.

Nathalie fick lite mjölk medan Andreas torkade upp efter Kasper, han hinner precis torka klart, ut med Kasper för en liten kiss och när han kommer in igen så kräks Nathalie upp all mjölk. Vad f*n?!

Ringer och förvarnar våra föräldrar om att det kanske inte blir nåt julfirande i morgon..

Sen ringer Andreas till 1177 och pratar med dem, som tycker vi ska försöka få en läkartid och om vi inte får det ska vi ringa tillbaka efter 16 så ordnar de så vi får komma in ändå.. De säger också att om Nathalie kräks igen så ska vi åka in till akuten..

Efter mångt och mycket så ringer de upp från VC och vi får en tid efter lunch.


I dag är hon i alla fall törstig, igår vägrade hon ju allt. Så nu är det vätskeersättning i väldigt begränsad mängd som gäller. Hoppas hon är frisk snart!!!


 
 
Ingen bild

Frida

23 december 2009 20:26

Hej i sjukstugan! Hur mår hon nu? Åkte ni in till akuten? Hoppas att ni kan fira lite jul iaf. Tänker på er.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 2 juli 2010 22:55

Måste prova, inte så hajj på mobil-data grejjs...

Av Karin - 16 april 2010 13:32

Är du redo att bli förälder - testa följande saker först för att se om du klarar föräldraskapet: 1. Kvinnor: För att förbereda dig själv på moderskapet gör följande:ta på dig en morgonrock och knyt fast en tung säck bönor på magen. Låt den sitta kva...

Av Karin - 3 mars 2010 18:01

Jag är kvar, har inte lagt bloggen på hyllan igen, redan :P     Men har suttit både dagar och kvällar med en inlämningsuppgift i bokföring, lämnade äntligen in den idag. Har haft tur ändå, för detta är Andreas morgonvecka, så han har kunnat häm...

Av Karin - 25 februari 2010 21:12

Nu får det räcka för ikväll, 4 inlägg är väl inte fy skam?! Ska försöka uppdatera oftare, finns mer jag behöver skriva om, för det är ganska skönt att skriva av sig lite ibland! ...

Av Karin - 25 februari 2010 20:36

Jag har förut valt att inte nämna att jag är gravid i bloggen, men för 2 veckor sen va vi på ultraljud, jag har nu hunnit passera halvvägs och ja det är ju inget att försöka dölja längre direkt ;).   Man väntar och väntar på att få åka på det där...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards