Alla inlägg under mars 2010

Av Karin - 3 mars 2010 18:01

Jag är kvar, har inte lagt bloggen på hyllan igen, redan :P



Men har suttit både dagar och kvällar med en inlämningsuppgift i bokföring, lämnade äntligen in den idag. Har haft tur ändå, för detta är Andreas morgonvecka, så han har kunnat hämta på dagis och roat lilla fröken hela eftermiddagen sen. De har både bakat, lagat mat och gått på promenader så jag fått sitta i lugn och ro med skolan. Skönt!


Hade hoppats ligga mycket före mitt pluggschema, men det gör jag ju inte. No surprise direkt..! Hoppas jag får G på inlämningsuppgiften nu, då är det "bara" att rikta in sig på tenta den 26 mars. Det är ju lååååångt bort ;) haha.


I morgon ska jag kolla igenom vad jag har kvar att läsa i kursen, kika på minst en lektion och ta tag i alla övningsuppgifter.. Sen framåt eftermiddagen när hela familjen är hemma måste jag ta tag i att leta fram jobbarkläder och alla grejjer som behövs. För på fredag smäller det, första arbetsdagen på 2,5 år!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards