Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Huset sålt!

Av Karin - 27 januari 2010 17:33

I söndags hade vi ju visning av huset. Försökte städa iordning på lördagen, men man blir ju aldrig nöjd när man har djur och barn i huset.. På söndagen packade vi in Nathalie, Kasper och katterna i bilen och så åkte jag iväg medan Andreas stannade hemma för att möta mäklaren. Åkte runt runt med två katter som skrek konstant, grymt jobbigt! Åkte i alla fall så jag fick upp skapligt med värme i bilen (Issa hann med att bajsa 2 ggr......) sen parkerade jag nere vid lekparken vid stationen. Andreas kom dit och så gjorde även våra kompisar Frida, Peter, Hampus och lille Ludwig, 3 veckor gammal. (Och eftersom jag vet att Frida tittar in här, så vill jag bara hälsa att det var SÅ KUL att träffa er!!!!) Det var på tok för kallt och alldeles för mycket snö för att lekparken skulle vara kul, men Nathalie och Hampus hade i alla fall lite roligt medan vi andra frös.. Resten av dagen gjorde vi ungefär typ noll och ingenting, vi var helt slut allihopa.

I måndags hände inte så mycket, men i tisdags ringde mäklaren och uppdaterade oss lite om läget. Vi hade fått ett bud på utgångspriset, han hade något par mer han kunde ringa, men vi valde att acceptera det budet och det känns så bra!

I går kväll fick vi besök av min kompis Emma, det var så kul att ses, det var verkligen evigheter sen. Nathalie var knappt blyg alls, hon busade och ville att Emma skulle sitta bredvid när hon borstade tänderna och så :) Hon ville Inte sova men var så trött så hon somnade tillslut i alla fall.

I dag har det ju varit snöstorm i hela landet typ.. Har snöat hela dagen och blåst ganska skapligt här med, inte skönt alls när jag skulle pulsa genom all snö för att hämta Nathalie på dagis.. På hemvägen var i alla fall två tredjedelar plogat, så då gick det bättre. Skottade av garageuppfarten och gången ner till huset, men nu ser det snart likadant ut igen..

Nehe, har så ont i höfterna efter snöskottningen, skulle vilja cykla en sväng på träningscykeln men jag orkar nog inte det....

 
 
Ingen bild

Marie

9 februari 2010 19:44

Hej Karin! Grattis till försäljningen! Men du, varför säljer ni? Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 2 juli 2010 22:55

Måste prova, inte så hajj på mobil-data grejjs...

Av Karin - 16 april 2010 13:32

Är du redo att bli förälder - testa följande saker först för att se om du klarar föräldraskapet: 1. Kvinnor: För att förbereda dig själv på moderskapet gör följande:ta på dig en morgonrock och knyt fast en tung säck bönor på magen. Låt den sitta kva...

Av Karin - 3 mars 2010 18:01

Jag är kvar, har inte lagt bloggen på hyllan igen, redan :P     Men har suttit både dagar och kvällar med en inlämningsuppgift i bokföring, lämnade äntligen in den idag. Har haft tur ändå, för detta är Andreas morgonvecka, så han har kunnat häm...

Av Karin - 25 februari 2010 21:12

Nu får det räcka för ikväll, 4 inlägg är väl inte fy skam?! Ska försöka uppdatera oftare, finns mer jag behöver skriva om, för det är ganska skönt att skriva av sig lite ibland! ...

Av Karin - 25 februari 2010 20:36

Jag har förut valt att inte nämna att jag är gravid i bloggen, men för 2 veckor sen va vi på ultraljud, jag har nu hunnit passera halvvägs och ja det är ju inget att försöka dölja längre direkt ;).   Man väntar och väntar på att få åka på det där...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards