Alla inlägg den 11 december 2009

Av Karin - 11 december 2009 18:48

Skoj att det börjar trilla in lite kommentarer! Tack!

Av Karin - 11 december 2009 18:43

Öppnade kylskåpet och insåg att Andreas redan ätit upp en hel sån där pepparkaksdeg..! Så för att få till några pepparkakor över huvud taget så fick det bli ett snabbt bak i dag. Blir ju inte så många figurer av bara en sådan där deg, men lite isbjörnar, dinousarier, hundar och hjärtan ligger på agller för att svalna nere i köket nu.

Av Karin - 11 december 2009 10:53

 

Nathalie lekte "Ayat" nyss. Ayat är en tjej som har nån slags praktik(?) på dagis, tydligen är det väldigt populärt hos många barn att ta på en filt/sjal runt huvudet och leka Ayat ;)



Fredag idag, helglediga jag och Nathalie. Hade hoppats att vi skulle få sovmorgon som vi i princip alltid har på fredagar, men icke, lillfröken ville upp tidigare än när hon ska till dagis.. Suck.. Jaja, vi låg kvar i sängen till strax efter 9 i alla fall, kollade lite på barntv osv.

Dissade lucia på dagis i morse, hade varken lust eller ork att gå dit. Blir mer lockande när Nathalie får vara med och lussa, i år skulle bara de äldre barnen komma och lussa för de mindre + föräldrar..


Har plockat ur en diskmaskin och fyllt en ny och startat den. Mer har jag inte gjort i dag.. Hade lite planer på att baka pepparkakor, men är tveksam till det då varken mitt eller Nathalie humör idag passar pepparkakebak..

Ska skriva upp lite vad vi behöver handla inför mitt planerade julgodisfix med, när jag nu ska få tummen ur och göra julgodis?!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards