Alla inlägg den 16 december 2009

Av Karin - 16 december 2009 11:29

Vaknade i natt och hade blivit tokförkyld :( Orkar inte va sjuk just nu, har inte tid med det.

Lyckades somna om tillslut, men hade nog nån släng av feber där frampå morgonkvisten. Drömde helt sjukt och vaknade kallsvettig med huvudvärken dunkande. Det värsta är att den där jäkla drömmen fortfarande sitter kvar, där bakom ögonlocken nånstans.......



Fick proppa i mig lite alvedon för att orka släpa med Nathalie genom de 2 decimetrarna snö som låg hela vägen till dagis. De verkar inte veta vad snöplogning är i denna kommun, tyvärr. Var heeeelt slut när vi väl var framme, sen fick jag ta tag i att skotta av garageuppfarten när jag kom hem. Så jag har nog klarat av dagens träning tror jag ;)



Nu har jag suttit en stund och försökt förstå sista skrivuppgiften i skolan, men jag är för trög, får be om hjälp tror jag. Försökt skriva ut papper, men först trilska sig skrivaren lite och tog flera papper på en gång och så. Och så tog bläcket slut...


Inte riktigt min dag i dag känner jag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards