Direktlänk till inlägg 10 december 2009

Zzzzz igen...

Av Karin - 10 december 2009 10:06

Vid 02.00 i natt så vaknade jag av vad jag trodde var skumma ljud i min dröm, men som visade sig vara Kasper som låg nere vid ytterdörren och pep. Hann bli lite sur, hade ingen lust att kila ut med honom då direkt.. Men! det visade sig att han bara av någon märklig anledning fått för sig att han fått ett kommando att stanna där.. Så det enda han ville var att komma upp till oss ;) Ibland är han bra knäpp! Han sov vid Andreas fötter när vi somnade, sen har han frivilligt gått dit ner och lagt sig och några timmar senare fått för sig att han inte får komma upp igen?! Jaja, skönt att det hela var lätt åtgärdat i alla fall!

Självklart så hade Kasper väckt Nathalie med, vet inte alls hur länge han legat där och pipigt, men dte var nog ett tag. Nathalie kom uppspringande med världens fart, orkade som vanligt inte försöka lägga henne i hennes rum igen utan hon fick följa med in till våran säng.. Då vaknade Andreas som gick upp på toa, när han var klar så hade både jag och Nathalie somnat om, skönt att vi slapp vara vakna länge i alla fall!


Var trötta i morse ändå, snoozade lite väl länge. När jag väckt Nathalie gick hon inte till sin säng och somnade om, gullungen! Sen låg hon på köksgolvet och vilade när jag gjorde frukost, och så fick hon åka vagn till dagis för att vi skulle hinna i tid.. Så hon kommer nog ha mycket energi att göra av med idag, skönt att hon är på dagis :P.

 
 
Ingen bild

The Redhead

10 december 2009 10:17

Skönt att ni fick sova iallafall. Jag brukar aldrig kunna somna om när jag vaknar sådär. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 2 juli 2010 22:55

Måste prova, inte så hajj på mobil-data grejjs...

Av Karin - 16 april 2010 13:32

Är du redo att bli förälder - testa följande saker först för att se om du klarar föräldraskapet: 1. Kvinnor: För att förbereda dig själv på moderskapet gör följande:ta på dig en morgonrock och knyt fast en tung säck bönor på magen. Låt den sitta kva...

Av Karin - 3 mars 2010 18:01

Jag är kvar, har inte lagt bloggen på hyllan igen, redan :P     Men har suttit både dagar och kvällar med en inlämningsuppgift i bokföring, lämnade äntligen in den idag. Har haft tur ändå, för detta är Andreas morgonvecka, så han har kunnat häm...

Av Karin - 25 februari 2010 21:12

Nu får det räcka för ikväll, 4 inlägg är väl inte fy skam?! Ska försöka uppdatera oftare, finns mer jag behöver skriva om, för det är ganska skönt att skriva av sig lite ibland! ...

Av Karin - 25 februari 2010 20:36

Jag har förut valt att inte nämna att jag är gravid i bloggen, men för 2 veckor sen va vi på ultraljud, jag har nu hunnit passera halvvägs och ja det är ju inget att försöka dölja längre direkt ;).   Man väntar och väntar på att få åka på det där...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards